Bezorgen

Hoe lang duurt de levering?

De leveringsduur is afhankelijk van je locatie. Gemiddeld nemen wij 2-5 werkdagen voor de levering.

Wat zijn de bezorgkosten?

De verzendkosten variëren afhankelijk van uw locatie.
Wij bezorgen gratis binnen een straal van 15 km vanaf onze showroom in Leek.

Levert u op de verdieping?

Bij aanwezigheid van een lift in de woning kunnen wij de staopstoel of relax fauteuil ook op een verdieping leveren.

Bezorgen jullie door heel Nederland?

We bezorgen in de provincies Friesland, Groningen, Drenthe. (verder in overleg)

Betalen

Kan ik bij jullie pinnen?

U kunt bij ons met pin of contant geld betalen in de winkel .

 

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn stoel direct bij jullie in de showroom ophalen?

Ja, u kunt de stoel/ fauteuil direct meenemen.

 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen voor vragen?

Je kunt ons bereiken via telefoonnummer, e-mail, of contactformulier.

Wij staan klaar om je te helpen met al je vragen.

Kan ik een fauteuil proberen voordat ik koop?

Ja, je bent van harte welkom in onze showroom om de fauteuils uit te proberen. 

Zijn de fauteuils verstelbaar?

Ja, alle onze relax fauteuils en staop stoelen zijn verstelbaar.

Hoe maak ik mijn sta-op stoel of relaxfauteuil schoon?

We raden aan om een zachte, vochtige doek te gebruiken voor het reinigen van de bekleding. Voor specifieke schoonmaaktips klik hier.

Wat zijn sta op stoelen en relax fauteuils?

Sta op stoelen zijn ergonomische stoelen die speciaal zijn ontworpen om comfort en ondersteuning te bieden. Relax fauteuils zijn comfortabele stoelen die je de mogelijkheid bieden om achterover te leunen en te ontspannen.

Kan ik voor de deur parkeren bij de showroom?

De showroom heeft eigen parkeerplaatsen zodat u altijd gratis voor de deur kunt parkeren.

Garantie

Bieden jullie garantie op de sta op stoelen en relax fauteuils?

Ja, we bieden een garantie van 1 tot 6 maanden garantie op de elektromotoren.

Storingen die de normale werking van het artikel verhinderen zullen binnen de garantietermijn kosteloos door Nedal Trading worden verholpen. Normale slijtage van bekleding en andere gebruikssporen die bij normaal dagelijks gebruik optreden vallen niet daaronder.

Op accu’s in stoelen, afstandsbedieningen, adapters, leren of stoffen bekleding, scootmobielen en hoog - laag stoelen geldt eveneens geen garantie.

Defecten ontstaan door een van buiten komende oorzaak, opzettelijke beschadiging en vernieling alsmede schade als gevolg van onachtzaamheid vallen buiten de garantie. Hieronder vallen o.a. beschadigingen aangebracht door huisdieren en kinderen.

 

Ruilen en retourneren

Kan ik de stoel retourneren als hij niet bevalt?

Wij accepteren geen retouren of/en  ruilen.

* Artikelen uit shouwrom (ZGAN) en 2e hands scootmobielen, elektrische rolstoelen, sta- op stoelen en relaxstoelen  kunnen na aankoop, proefzitting, proefrit niet meer geretourneerd of geruild  worden. 

Kan ik de stoel na aankoop omruilen?

In sommige gevallen kunnen wij de stoel binnen maximaal 2 dagen na aankoop omruilen voor een andere.


 


Tips:

  •  Laat u niet in het zitmeubel vallen. Let erop dat niemand op het zitmeubel springt!
  •  Ga niet op de arm-, resp. rugleuning of voeteneinde of andere functionele onderdelen zitten.
  • Til het zitmeubel voor verplaatsing liefst met twee personen aan de onderkant op, niet aan de armleuningen of aan de voetsteun.
  • Let er bij het plaatsen, het transport of het verplaatsen van uw zitmeubel op dat de poten resp. wieltjes niet worden belast als zij schuin staan.
    Ze moeten recht staan omdat zij anders kunnen verbuigen of afbreken.
  • Trek of verschuif het zitmeubel niet aan de bewegende delen bij
    het verplaatsen (bijv. een inklapbaar voeteneinde of functionerende
    onderdelen).